welcome :)

welcome :)

Saturday, 6 August 2011

CERITA PERTAMA YANG BARU AKU REKA

cerita nie xde la best mane ... tapi boleyla .. hahaha ...
dengan ini bermula lah kisah ku yang merapu ... :-

                                    (hanya gambar hiasan - sumber Kari Ngeri)

KEPURAAN SEMATA-MATA


cerita ini mengisahkan tentang abu ... cerita ini hanyalah rekaan semata-mata ... hanya budak sekolah menengah dan keatas sahaja dibenarkan bace ... ok2 ... sebelum tu bace doa penawar hati dulu yerk ... seram2 ...

abu ialah seorang anak yang pandai dalam bidang teknologi ... mengikut kisah, abu dibesarkan oleh ibubapa angkat yang abu sendiri tidak tahu, kisah ini terbongkar apabila dia sudah dewasa ...

semasa abu ingin mencari latar belakang keluarga angkatnya itu, dia telah terjumpa koleksi gambar-gambar ngeri didalam sebuah peti yang tertulis "mia dan haris" .. dia melihat gambar-gambar ngeri itu satu persatu dan terjumpa sepucuk surat ... surat itu telah mengatakan bahawa ibubapa angkatnya adalah seorang pembunuh .. abu dengan hairan nyer mengatakan "kalau mak ngan ayah aku pembunuh kenapa disimpankan surat nie , pelik" katanya ...

tiba-tiba datanglah ibu dan bapa nya itu lalu mengunci pintu bilik itu ... "apa semua nie mak ayah" kata abu ... "hahahaha" gelak ibu dan bapa nya ... "yaa memang kami bukan mak dan ayah kau, kami adalah pembunuh" ... "kenapa selama ini mak ngan ayah tak bunuh jew saya bila ada peluang hah, kenapa mesti bila saya nak berjaya" katanya itu ..

tanpa berfikir panjang, abu dengan ghairahnya ingin cuba melarikan diri tetapi tidak berjaya ... dia berasa amat takut sekali ... ayah nya itu menghampirinya lalu memukul belakang bahu abu lantas abu terus terpengsan ...

semasa abu terjaga, die tersedar yang dia berada didalam bilik penyilidikan kari ngeri .. dia berasa amat takut sekali ...

datanglah ibubapanya itu dengan peralatan-peralatan yang agak mengerikan ... "kenapa mak dan ayah buat saya macam ni, apa salah abu" kata nya ... dia berasa seolah-olah dia telah dipermainkan selama ini ... "yaa, sebenarnya kau dah dipermainkan selama ini, kami hanya menunggu masa saja, hahahaha" gelak sinis ibubanya itu, abu dengan takut berserah kepada Allah ... dia redha dengan apa yang akan berlaku,

abu telah diikat dengan rapi, kini bermulalah penyilidikan si manusia  tak berhati perut tu, pisau telah dikeluarkan satu persatu dan diasahkan dengan tajam, "arggggggg" abu kesakitan,  kesakitan yang dialaminya itu hanya Allah yang tahu ... dikeluarkan pula pengepit kuku, mereka tak menghiraukan kesakitan yang dialami oleh abu ... bagi mereka, mereka dah biase dengan semua ni ... mereka menarik kuku itu perlahan-lahan lalu cabut dengan perasaan yang teramat kejam ... abu kesakitan ... dikeluarkan pula apit-g untuk menghentam muka abu ... subhanAllah ... sungguh kejam mereka itu ... dengan itu ... darah mula mengalir perlahan-lahan ... abu telah meninggal di situ juga ... dikeluarkan pula kapak kerana masih tidak memuas hati lagi ... abu telah dikerat-kerat dan dicampakkan kedalam longkang .... gambar yang ditangkap oleh ibu dan bapanya itu menjadi saksi kezaliman mereka ...

tidak lama dari itu ... datanglah polis ketempat kejadian ... polis tau melalui panggilan daripada abu, kini mereka telah pon ditangkap dan dijatuhkan hukuman seperti kari ngeri ... dibakar, diseksa dan sebagainya yang dikenakan oleh mereka itu ...

dengan ini berakhirla kisah "kepuraan semata-mata"

: terima kasih kerana sudi membaca cerita saya, maaf jika tidak menarik, hanya ini yang mampu saya lakukan untuk mengarang kisah ini ... oppss lupe plak ... butang like tu jangan ler lupe tekan yerk ... :D ... maaff lagi sekali jika tidak best ,... :D